Oranje Fonds

Vaste videopartner

De klant

Als grootste sociale fonds van Nederland zet het Oranje Fonds zich in voor een verbonden samenleving. Een samenleving waar iedereen er toe doet. 

De uitdaging

Van portretvideo’s tot aftermovies en van projectfilms tot documentaires: het Oranje Fonds vraagt ons regelmatig om videocontent te maken die mensen raakt en laat zien wat er in de maatschappij speelt.

Zo ontwikkelden we campagnes om maatjes te werven en werken we momenteel aan een documentaire over eenzaamheid.

Onze aanpak

In de loop der jaren zijn we als videopartner volledig ingebed geraakt in de organisatie en kennen we elkaar goed. Dat maakt snel schakelen mogelijk en zorgt dat we nauw aansluiten bij de visie en boodschap van het Oranje Fonds.

Van het eerste idee tot de laatste edit nemen we de volledige videoproductie op ons. Persoonlijk contact en afstemming zijn hierbij altijd belangrijk, zodat elk verhaal oprecht, herkenbaar en menselijk blijft. De focus ligt op persoonlijke verhalen die de kijker direct raken, of het nu gaat om een korte socialvideo van 15 seconden of een documentaire van 30 minuten.

Resultaat

Een breed scala aan video’s die telkens een persoonlijk verhaal vertellen en de menselijke emotie centraal zetten.
 
250.000 views op social media
347 nieuwe inschrijvingen voor maatjes (tot nu toe)

WOORDEN VAN ONZE KLANT

“Als je een video met emotie wil, moet je bij Beklijf zijn.

Anna Rademakers
Oranje Fonds

Heb jij ook een verhaal te vertellen?

Wij helpen jou om dit zo mooi mogelijk in beeld te brengen.
Zó mooi, dat het beklijft!

Scroll naar boven